tisdag 11 juni 2013

En vecka har gått...

Sen N fick påbörja sin medicinering,en viss skillnad märks både till de bättre och sämre. Det bättre är att han blivit mer uppmärksam på kroppens signaler men de sämre är den där vulkanen.
Hans känsloutbrott är dubbelt upp!
Han kan inte hantera känslorna, jag kan inte och hans kompisar i skolan kan de inte heller. Detta har resulterat i en trött mamma! En mamma som står på vippen till en avgrund som är svart!! Som den svartaste natten, nu hade en semester suttit fint för denna mamma behöver semester. Önska jag kunde säga att det är nära men tyvärr får jag vänta länge.

Sitter just nu och funderar på hur min och min familjs vardag kan bli bättre.
Jobba heltid med ett litet barn och ett stort barn med npf problematik är inte så lätt har jag kommit fram till.
All min energi går åt på jobbet och allt runt om. Detta resulterar i ett hem som står å faller. Ja något måste göras vet bara inte vad än,funderar vidare! En sak vet jag att denna mamma behöver fylla på med energi! En ordentlig utekväll med dans och en shopping dag de behöver jag! Det ska ja se till å få inom en snar framtid!

Trots att detta blev ett rätt deppigt inlägg så ser jag att vi är på gång, på väg till rätta med Ns problematik. Och resten runt omkring håller jag fortfarande på å väger för å nackdelar, de kommer lösa sig nån gång. Fick en urladdning igår idag är en annan dag och den ska bli bättre än igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar